Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-04, 07:17   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Proteinpulver skal helst være av den type som kroppsbyggere bruker og da med rundt 90% protein. Uansett bør du regne gram karbohydrat.Det sosiale med mat er fortsatt det verste med dietten. Det går jo an å ta med seg nøtter for det er slett ikke sikkert at du finner noe som passer til dietten. Selv bruker jeg å forsyne meg sist og spise bare litt av det som passer best og så spiser jeg heller mer når jeg kommer hjem.
Det lureste er nok å fortelle alle at du er på diett og når du da ikke engang smaker på kakene så syns alle at du er såå flink som er så flink til å holde deg til dietten.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat