Tråd: Biola juice
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-05, 15:22   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Ja, det var disse LGG bakteriene jeg så gjerne vil ha i han. Positivt både med tanke på matintoleranser, eksem og mye mye mer. Kan jo kjøpe (og har gjort det tidligere) sånne LGG bakterier i pulver på helsekost da. Men mye kjekkere og administrere via juice.

jepps.. og ikke var det noe særlig mye sukker i den heller, og det er ikke store mengden han trenger pr dag heller da ( de er jo ikke så store de små-flaskene med biolayoughurt man skal drikke en av pr dag heller) viss det ikke er melk i den jusen så kan jeg kanskje prøve den viss jeg først skal drikke litt jus da... Drikker liksom bare vann jeg uansett hva jeg spiser, og litt lettbrus da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat