Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 08:37   #7
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: skal starte på introduksjonsfasen (atkins)ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Er du usikker - hold deg til den retningen du har valgt, nemlig atkins Jeg antar du har boka?

Du vil bli mer forvirret om du leser ALT her inne, husk at mange følger andre retninger og råd gis utifra hvilken retning man følger. Sjekk ut atkins-delen av forumet for å få mer info om ditt eget kosthold, så kan du heller utvide kunnskapen når du er mer trygg

I tillegg kan du opprette en egen journal, eller starte tråder som omfatter det DU lurer på og i forhold til den retningen du følger. Greit med litt skylapper nå i starten slik at du lærer deg atkins-biten godt

Tusen takk for hjelpen Nerthus
Ja jeg har Atkinson boken og har lest den ,har skrevet opp hva jeg kan spise i introduksjonsfasen og har jo gått ned 4 kg på den men syns det blir vanskelig noen ganger, det å holde seg i skinnet har vært noen tunge dager (psykisk,mye som har skjedd negativt) og det kansje gjør det vanskeligere å holde seg til kun den delen som er så streng men må vel bare ts meg selv i hornene og bite i omeletten i steden for brødskiva hehe

Skal sjekke ut mere på atkinson sidene jeg og lese litt mere, er litt å sette seg inn i har jo tatt blodprøver og slike ting før jeg begynte også da så har jo gjort noe riktig hehe

jeg er vel som en liten bie her inne nå roter meg litt bort før jeg blir kjent med sidene hehe

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat