Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-16, 12:04   #296
arctica
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2016
Innlegg: 3
arctica er på en erverdig vei

Sv: X antall kilo til påske

Opprinnelig lagt inn av arctica, her.

Henger meg på jeg også, siden det enda er en stund til påske.
Jeg begynte mandag 18.01, og var da 90 kg, og målet er å ta av 6-8 kg til helligdagene er i gang.

Jeg har gått hardt ut med cold turkey, fra sukkerfråtsing til nærmest ketose, antagelig ikke noe klokt (for jeg har hatt noen forferdelige dager med intens hodepine og en generell dårlig form), men den eneste måten som nytter for meg. Langvarig nedtrapping gjør meg sårbar for tilbakefall, mister lett motivasjonen så lenge sukkeravhengigheten er der. Men nå er jeg på dag fire, vannet slipper og jeg håper jeg er over det verste. Spiser nok mat, og sørger for at jeg får i meg grønnsaker, salter og vann, så har troen på dette. Jeg makter ikke spise bacon og store mengder kjøtt, så satser på feit fisk, cocosa og mange gode oljer (samt kosttilskudd...)for å få i meg nok fett. Planen er å bevege meg over på mer moderat lavkarbo når sukkerhungeren er ute av bildet.

Glemt å skrive her inne, men holder fortsatt koken

18.01: 90 kg
25.01: 85,9 kg
01.02 : 85,5 kg

Sprukket etpar ganger, men hanket meg inn igjen. Mistet mye vekt første uken, var en hel del vann som slapp. Går lange turer hver dag, og i følge vekten har prosenten med muskler økt, håper det stemmer, for da er jeg helt der jeg vil være.

arctica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat