Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-07, 23:21   #10
Jokke
Nytt Medlem
 
Jokke sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 43
Innlegg: 1
Jokke er på en erverdig vei

Sv: Karbohydrater - Flytende vs fast føde.

Så det er altså en selvsagt sannhet at å drikke 3 liter appelsinjus er litt sært, men for noen innelgg siden sa du at du ikke så hva som er så rart med det.

Synes ikke det er så rart at bubavon ble forvirra her, utifra de innleggene kan man begynne å lure. Altså å starte debatten med ''selv om jeg har drukket selv om jeg har drukket 5-6 liter øl...'' og så fortsette med den 3 liter appelsinjus greia og deretter si at du ikke ser hva som er sært ved å drikke alt det sender faktisk ut visse signaler om at du trenger å få forklart disse selvsagte sannhetene.

Men så over til saken, dersom du har fordøyelses problemer, så vil flytende karber, fordi de ikke inneholder fiber, være mye enklere å fordøye for deg og har du dårlig fordøyelse går jo det utover den generelle allmenntilstanden. Flytende karber blit mye lettere tatt opp i tarmen, noe som sparer kroppen for arbeid, bakdelen er jo at flytende karber dermed også vil ha større innvirkning på blodsukkeret siden det ikke er noe arbeid med det og dersom man også tar med at de virker mindre mettende så er jo ikke det bra.

Så jeg synes faktisk at det høres litt sært ut å bare drikke sine karbohydrater og så blir det så mye styr av det.

Jokke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat