Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-07, 20:54   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater - Flytende vs fast føde.

Jeg kan ikke dy meg... 5-6 liter øl?????? Snakker du om én kveld?
Kanskje i russetide, men spesielt etter at jeg har gått over på lavkarbo så blir jeg totalt animert og må fraktes hjem over en skulder om jeg konsumerer mer enn en vinflaske,
Fordelen igjen (for meg og en del andre som har erfart fenomenet) er at jeg kan kose meg med vinen i stedet for å stupdrikke for å ikke komme for sent på byen, og likevel bli like skeiv i skøytene som mine drikkekamerater.
Snyggt!


Det du opprinnelig spurte om, Changes, aner jeg ingentingen om, men syntes temaet egentlig var interessant, og jeg tror ikke du kan regne med at debatten er lagt død med det første
Men, ikke for å være ukul på noen måte, jeg tror det er greit å ikke være så hårsår, det er mange her som vil dele sin kunnskap med deg!

Men dietten funker og alt vel?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!

Sist redigert av Photobscura : 05-03-07 kl 10:34.
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat