Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-04, 13:34   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det var forskjell på advantage barene jeg fikk i vår, og dem jeg fikk nå. De siste var uten sukkeralkoholer, porøse og litt kakete i kosistensen. Ingen uggen mage...

Disse er engelske, butikken jeg handlet i driver med egenimport blant annet fra england... Jeg har nå spist Chocolate Decadence - seig sjokoladekakedeig. Fruits of the forrest - Jorbærshakedeig med 1 blåbær inni. Og en hazelnut sak, den var bedre enn de andre. Magen? Ikke god...

Jeg får snart et nytt parti fra usa, da skal jeg legge ut bilder av utenpå og inni. Der har skjedd en enorm utvikling på bar fronten i USA!

Atkins Cookies 'n Creme ble kåret til 'best i test' på kurset jeg var på (Enstemmig, noen syntes den var litt mye kake, men best lell), andre i 'testen' var Eurodiet bar, Lindberg bar, og proteinfaprikken sin Carb-rite.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat