Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-14, 06:52   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mulig å finne driven igjen?

Ville bare gi deg en stor klem Jeg har null peiling på ED, kan ikke teste heller da hele dietten koster like mye som jeg handler mat for oss 5 for på en måned.. Dessuten vet jeg at så lite kalorier ikke hadde gjort noe godt for stressnivået mitt.

Men jeg vet alt om det å slite med maten, jeg vet egentlig ikke om jeg sliter med motivasjon, jeg sliter med at jeg blir vannvittig sulten på karbo når jeg er stressa og da hjelper ikke all verdens motivasjon. Og det jeg vet er at STRESS samler vann. Min største årsak til vannsamlinger, samme hva jeg spiser kan jeg samle flere kilo vann bare pga stress og det i seg selv gjør meg stressa ubevisst.

At du gikk opp en kg etter å ha spist ost er i hvertfall ikke fettvekt, det regner jeg med at du forstår. Det høres mere ut som stress, feks stress over at det går trått, stress over at du spiste noe som var feil etter reglene el.l.

Ikke avlys timen i hvertfall.

Tenk heller gjennom minuser og plusser.
- Hva er alternativet til slik du spiser i dag enten du tenker øknomi eller ikke?
- Det er vel ikke noe alternativ enn å spise lavkarbo i en eller annen variant?
- Det er vel heller ikke noe alternativ å la kroppen gå opp i vekt igjen?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat