Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 10:22   #57
Jillius
Nytt Medlem
 
Jillius sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 4
Jillius er på en erverdig vei

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Hei! Jeg er ny her inne, og vil først takke alle de som har funnet opp"kruttet" tidligere ved å skrive om sine erfaringer og legge ut oppskrifter slik at vi nybegynnere bare kan sette oss ned å nilese. Jeg ser det blir retta litt "kritikk" mot alle nybegynnerspørsmål som alle er beskrevet og forklart tidligere, og for å være ærlig så skjønner jeg det. Men nettsamfunnet kan være litt uoversiktelig, og som kjent så er det laveste gjerdet lettere å hoppe over, og da blir det å spørre på nytt.
Jeg har bestemt meg for å følge ketolysekuren. Har fått en kickstart på Xtravaganza, men å ikke spise er veldig slitsomt synes jeg. Har vært i ketose hele tiden, men er fortsatt litt usikker på om kroppen min trives med det. Har vært forferdelig slapp og trøtt. Har spist ei ukes tid nå, men føler at det ikke har hjulpet på slappheta så fortsatt er jeg i tvil.... Har holdt på i 3 uker med Xtravaganza og ei uke med mat. Har lest ketolyseboka og sidene her inne opp og ned og det er utolig mye nyttig informasjon. Det jeg ser er at jeg kommer til å bli ruinert på alle de forskjellige basisingrediensene jeg ser de fleste har her inne, og ikke minst hvor og hva jeg evt. kjøper av de forskjellige produktene. Men her er det jo bare å begynne i det små....
Igjen en tusen takk til alle dere som har gjort det enklere for oss nybegynnere

Jillius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza / Lavkarbo Svar med sitat