Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 11:35   #65
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Hei! Ny i dag/natt, men har vært innom og lest litt før jeg ble medlem og.
Føler det er litt mye kritkk av nybegynnerne, som stiller mange spørsmål. Det er virkelig mye info og lese gjennom, så jeg skjønner at mange stiller spørsmål fordi de ikke orker å lete. Har selv sittet og lest noen timer nå, og sliter med dobbeltsyn :-p

Samtidig forstår jeg de erfarne brukerne, for det er mye "pjatt" og gjentagelser, og det fører jo bare til en ond sirkel hvor man må lese enda mer for å finne god info.

MEN, jeg har funnet løsningen i denne skogen av forum og tråder. Søkefunksjonen!
Har ikke testet den så mye, men den reddet meg i alle fall iste når alt holdt på å gå i surr :-)

Lykke til alle sammen, nye som gamle. Og ikke minst til meg selv, jeg trenger det!! :-p

Så flott at du har funnet søkefunksjonen! Den er ikke lett å bruke, synes jeg. Man får opp ganske mye info og ikke alt er like oversiktelig. Nå er det noen som sier at det faktisk er lettere å google etter det man leter etter, og det har jeg selv sett et par ganger.

Jeg ser at du sier at du skal lese mer, og det er flott. Anbefaler deg på det sterkeste å få tak i en bok med den filosofien du ønsker å følge.
Kunnskap er makt, men man må i tillegg ha riktig kunnskap for å lykkes!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat