Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-17, 15:58   #3
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Nybegynner. Melk.

Hei

For LCHF, som er min kostholdsfilosofi:
Jeg som følger LCHF har ingen grense, men tommelfingerregelen er at man skal velge det feteste og aller helst prøve å holde seg unna produkter som har mer enn 5gkh/100g. All melk er innafor, men fløte slår det med 2,9. Blandet du ut fløten med 50% vann er det 1,5g. Når jeg lager varm melk så gjør jeg det, mens jeg kjøper innimellom Cappuccino på kaffebar og da spør jeg etter helmelk. Jeg pleide å drikke latte, men da blir det veldig mye melk, mens det i en Cappuccino er mindre melk som er steamet og skummet opp mer. Hvis jeg akkurat hatt en pause så holder jeg meg unna melkeprodukter og kaffe helt de første ukene. Merk også at enkelte LCHF-ere følger såkalt strikt LCHF hvor de setter en grense for antall gram karbohydrater for dagen og da blir et glass melk i meste langet.

For Ingen, din kostholdsfilosofi: Gjør hva du vil!

Forøvrig foreslår jeg at du oppdaterer profilen din med en av kostholdsfilosofiene for det vil være forskjellige svar på om du har valgt Lindberg eller Ketolysekuren. Hvis du i ettertid er misfornøyd med valget så er det bare å skifte.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21

Sist redigert av sylwester : 20-02-17 kl 16:04.
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat