Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-07, 00:08   #33
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av puck, her.

Hei alle der ute.

Vi er et ektepar i 40-årene, som gjennom mange år har kost oss med for mye usunn mat . For snart 3 uker siden kuttet vi ut brød, pasta og poteter i kosten vår. Dette har gått veldig greit, men vi syns kosten blir litt kjedelig og ensformig. Kan jo ikke spise egg og bacon til frokost hver dag, og i helgene kunne vi tenkt oss litt mere spennende matretter. Vi spiser Atkins frokost-blanding av og til. Mange snakker om lavkarbo, men vi vet litt lite om dette. HVa anbefaler dere å lese om dette? Hvilken metode er bra? Vi har begge ca 25 kg hver å gå ned i vekt. Hittil har vi gått ned 3,5 og 4 kg. Spiser sikkert for mye karbo.

Oj, jeg har aldri hatt så masse spennede og variert mar som etter jeg begynte med lavkarbo
Der jeg før spiste potet, bruker jeg blomkål i stedet. Og masse diverse grønnsaker og salater.

Og spiser egg og bacon omtrent hver dag.

Jeg har gått på ketolysekuren, anbefaler den på det sterkeste. Vekta har gått ned, cm blitt borte og energien har kommet

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat