Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 16:59   #48
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Er også ny, og enda ikkehelt sikker på hvordan jeg skal bruke forumet. Ser at jeg vil ha veldig nytte av dette! Er 2,5 kilo lite på fjorten dager? Jeg er så IMPONERT over dere som har gått ned MASSE! Skal ned 20 kilo og håper jeg klarer det. NEI! NEGATIV TANKE - Jeg SKAL klare det! Som ovenstående innlegg: bær over med meg når jeg fomler - begynner å dra på åra, er over 60 men vil bli lettere likevel! Eller kanskje spesielt derfor!

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hvor får jeg kjøpt proteinpulver???? Bor i Oslo. Tenker på Atkins-pannekaker og sånt!

Hei og velkommen!
2,5kg på 14 dager er ikke lite!

Jeg kjøper proteinpulver i helsekost- butikk. Pass på at du får et med lite karber og nøytral smak om du skal bruke det til å bake med!

Lykke til videre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat