Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 13:25   #464
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av ceceli, her.

Nå hadde jeg skrevet og tømt hele sjela mi, så klarer jeg å trykke meg ut av siden..?!? hahah men godt var det, selv om ingen fikk lest eller kommentert det jeg hadde på hjertet.. Men! kort oppsumert så er jeg ei jente på 22 som tidlig i våres fikk påvist pco. Jeg har i all tid hatt et på og av forhold til kroppen min. Sikkert som mange andre jenter/damer. Noen ganger er jeg forsont med hvordan jeg ser ut, noen ganger hater jeg det.
Nå har det seg slik at i det siste har det blitt mer hat enn forsoning, noe som selvfølgelig påvirker livskvaliteten min.. Det var ikke før jeg tømte hele sjela mi her i sta at jeg forsto hvor langt nede jeg egentlig har klart å falle. Det meste ender i en veldig negativ sirkel som i det siste bare har gått raskere og raskere.. Søvnproblemer, ligger å tenker over hva jeg har "oppnådd" her i livet, hvorfor jeg ser ut som jeg gjør, hvorfor hvorfor hvorfor..
Det var også på denne måten jeg fant denne nettsiden og ble veldig veldig glad da jeg fant en egen tråd for oss med pco.
Utrolig moro å lese om alle dere som har ikke bare har klart å gå ned masse med lavkarbo, men som også har klart å ta over kroppen deres og blitt gravide! Det gir masse styrke og håp til en fortvilt stakkar! Trodde forøvrig at jeg aldri skulle bli med på noe nettsted som dette, men jaggu måtte jeg bite i det sure eplet.. "skal aldri si aldri"!
Nå starer også snart min kamp om å få tilbake kroppen min, og ikke minst sinnet mitt! Jeg vil ikke bli en sur og bitter dame som angrer på alt hun ikke gjorde pga vekta!

Hei og velkommen:-) det du skriver er som å lese om meg selv for to år tilbake... da var jeg på mitt tyngste, og var sååååå deprimert. Har først forstått HVOR deprimert jeg var i etterkant. Lavkarbo forandret livet mitt totalt, håper du får samme utvikling som meg:-) men innstill deg på å ta tiden til hjelp. Har holdt på selv i snart to år, og har fremdeles 13 kilo igjen. Men til gjengjeld er jo 52 borte vekk:-) jobber selv med å bli gravid, så håper på det:-)

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat