Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 16:13   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dette med LCHF og barns kosthold.

Mine spiser nok en blanding de. Det går fort i brødmat hjemme, pasta osv. Og på skolen spiser de nok veldig høykarbo/lavfett( de får mat på skolen). Men feks får de spise tyrkisk yoghurt med vanlig musli, en dag har vi lavkarbo pannekaker til middag med rørte bær og en annen dag spiser de fullkornsnudler eller ris til kyllingwoken, osv.
Temmelig sikkert er det at de får i seg både fett og karber. Men de spiser ofte ikke mye, annet enn når mellomste får tak i en nøttepose..SLik som nå, tror jeg må sjekke hvor mye peanøtter det er igjen i posen hun sitter med..
Alle 3 er små, de er småspisere. Minstejenta teller ikke sånn sett, hun ER kortvokst og sliter med maten og fikk knapp før hun var året pga et sjeldent syndrom hun har. Men jupp, de er like småspist som jeg var.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat