Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 14:43   #35
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Bare en ting veldig kjapt!
Du skal ikke være i ketose når du fullammer! Få i deg nok karber til å ikke komme i ketose! Lavkarbo er så mangt, så legg deg på et nivå som sikrer at du ikke kommer i ketose!

Du kan unngå nugatti- skivene ved å være litt forberedt! Min snupp på 10 elsker lavkarbo- tallerken med morpølse, litt spekeskinke, røklaks, ostestaver, reker, fiskekaker, karbonader etc. Tar litt mer tid å tilberede, men ikke mye!

Vi er også en familie som sliter med at alle liker forskjellige ting. Som regel kjører jeg en hovedrett og noe variert tilbehør. så får alle spise litt av det de liker og kanskje "tvinges" til å prøve noe de andre spiser, sånn litt frivillig tvang!
Kan jo hende det smaker godt, når noen eldre søsken eller mamma og pappa alltid spiser det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat