Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-13, 21:27   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Rikshospitalets stoffskiftediett

Opprinnelig lagt inn av Stella27, her.

Sjekk denne dietten folkens... Virker bare rart for meg da men. Noen som har vært bort i den?

Oppskriften er slettet av moderator.

dietten skal følges til punkt og prikke i 13dager,verken mer eller mindre.
kaffe må ikke erstattes med te,og du skal bruke sukkerbit som nevnt.

dersom kuren følges slavisk,vil man miste overflødig kroppsfett (7-20kg). hvis man under kuren spiser slikkerier eller tyggegummi,inntar litt ekstra mat osv,SKAL kuren avbrytes starks. kuren kan gjenopptas etter 6mnd,men ikke før. dersom man ikke er kommet lengre enn til 6dag,kan kuren gjenopptas etter3mnd.
blir man grepet av sult underveis,DRIKK VANN-minst 2liter per dag.



Aldri gått på den, kjenner heller ikke noen som har det. Fant den på et annet forum.

Jeg synes det høres ut som en streng og vanskelig diett, lite mat og sulten og trist kropp. Jo da, den virker helt sikkert, slik aom alle de rare diettene jeg har vært igjennom, men tror ikke på noe varig resultat.
Jeg ville myye heller kjøpt boka om ketolysekuren og starta på en sånn diett, men det får enhver finne ut av selv.
Lykke til.

__________________


Sist redigert av Georgine : 21-01-13 kl 22:50.
Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat