Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 21:39   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere resten av dagen om man spiser karbo mat på dagen??

[quote=Tutta87;1045807]Vi jentene i familien har for vane å ta en frokost eller middag sammen hos foreldrene mine, i gang i uka.
Den dagen var i dag, og da spiste jeg 1/4 skolebrød, 4 vaffelkjeks (de små) og til middag ble det litt fløtegratinerte poteter. Jeg prøvde jo å begrense meg, men siden ingen av dem vet at jeg går på ketolyse dietten, så må jeg lissom spise litt den ene dagen jeg er der...

MEN hva burde jeg spise resten av dagen da?? Er det noe jeg kan spise for å gjøre feilen ikke så stor?? Masse fett? Eller vil det da bli til fett PÅ kroppen? Proteiner??

Dette skjer jo bare en gang i uka med meg og jeg prøve jo å holde det til et minimum, men vil heller ikke ødelegge ketosen og uka med vektoppgang.

(og pliz dere, ikke kom med leksjoner om at alle sprekker er dumt og at jeg burde holde meg helt unna om jeg virkelig vil ned. Jeg er klar over det! Bare søker råd om "Damage control")[

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat