Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 22:29   #4
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Trenger hjelp, nå er jeg SÅ forvirret og oppgitt

Kjære deg da

Definisjonen av lavkarbo er vel opp til 150g karbo om dagen om jeg ikke husker feil. Da kan du unne deg noen tynne skiver govt brød med masse pålegg på, og om du plukker/kjøper bær kan du også lage ditt eget rørte syltetøy. Hvis det er lettere å gjennomføre med litt mer karbo er det bedre enn å kjøre strengt og sprekke stadig. Du kan likevel gå ned i vekt og få det bedre.

Det hørtes ut som om du var inne på et fint spor og bare har sporet av, sånn har vi det alle sammen innimellom! Legg lista litt lavere, ikke still krav til deg selv som du vet du ikke kommer til å klare, det blir man bare deperimert av Finn tilbake til motivasjonen for at du gjør dette, lag deg en liste over beønninger og delmål, for eks: Hvis jeg går ned 3 kg skal jeg spise jordbær og fløte til dessert.

Du er ikke alene om å vingle på lavkarboveien! Lykke til!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat