Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-09, 19:34   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som er like glad i kakedeig som meg?

Opprinnelig lagt inn av vibeke84, her.

Er det noe jeg elsker så er det pepperkakedeig, bolledeig eller sjokoladekakedeig Så drev å rørte sammen noe greier her om dagen som jeg har fått helt dilla på. Så skribler det ned for de som kanskje er i samme båt som meg

Sjokoladekakedeig
20g Sjokoladeprotein
1 egg
1 dl soyamelk
30g sukrin
litt kanel og kardemomme
1 dl soyamel
3 ss bakekakao

blandes sammen med mikser, hvis man vil ha det varmt og litt sjokoladefondantaktig så kan man putte det i form og sette det på varmluft 200g i 5 min, sånn at det stivner litt ovenpå og blir varmt, men ikke stekt inni.

Man kan ha på Heistads vaniljesaus om ønskelig, eller litt splenda oppå som en siste finish! Yammmm

Det hørtes godt ut...
Tro om man kan bytte ut soyamelk med kokosmelk?
Soyamel, er det det samme som soyaproteinpulver?? Kan man bruke ketolysebakemixen, tro??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat