Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-08, 10:09   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stolthetsdagbok

Oi! Fine tråden!

Jeg er stolt over:

*At jeg tross for lengre tids stillstand faktisk har gått ned omtrent tjue kg, det er mye, det!
*At jeg uten å tenke meg om, bestemte meg for å si fra om ei bukse jeg prøvde på H&M som revna i linninga da jeg dro den på meg, i stedet for å bare henge den tilbake og late som ingenting (litt for stram søm spør du meg), og frøkna bak disken insisterte på at jeg skulle få en god slump avslag (og nå etter å ha sydd ny søm i livet så sitter buksa fint som fy)
*At jeg lyttet til kroppen min i dag, da jeg starta dagen med et par runder oppkast, og ble hjemme i stedet for å tenke at det sikkert går over, og dra på jobb likevel. Ingenting der som ramler sammen uten min tilstedeværelse!
*At jeg skal trene på ergometersykkel etter dr Phil!
*At jeg har blitt så flink til å kjenne etter hvor godt jeg har det akkurat nå! Da blir dagene så mye bedre!
*At jeg (i alle fall stort sett) aksepterer kroppen min og klapper pent på den og takker den for at den bærer meg gjennom ild og vann her i livet, selv om den fortsatt tviholder på de siste kiloene
*At klarer å beholde sindigheten og trekker pusten før jeg skyter fra hofta med min tidvis overdrevne ærlighet
*At jeg tok skrittet ut og begynte å spise kjøtt igjen, det har gjort livet en god del enklere!
*At jeg klarer å holde hodet over vannet økonomisk, selv om det holder hardt noen ganger, og særlig nå! Og ikke minst at jeg har klart å snekre sammen et enkelt opplegg for å holde kontrollen og ikke spise inn på øremerkede midler! Saldoangstens tider er over

Oioi, stolte Jorun

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat