Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 16:39   #98
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Han spiser bare mindre og mindre og det han spiser er desverre hverken lavglykemisk eller direkte hjemmelaget ... Føler at jeg/vi har feilet totalt, men det er ganske frustrerende å ha en unge som nesten ikke spiser. Dagmammaen har også kommentert at han spiser så lite, men han får i seg noe MME mens han er der i hvert fall. Og så drikker han velling her på morgenen (men bare knappe halvparten i forhold til hv ahan har gjort før), og den passer jeg på å tilsette god olje i så han i hvert fall får i seg noe fett. Han er flink til å drikke, så vi har ikke vært så bekymret til nå, men da de i barselgruppen i går kommenterte at han så tynnere ut ble jeg litt betenkt. Men han har jo økt aktivitetsnivået betraktelig siden han begynte hos dagmamma og så har han vært forkjøla og syk i 3 uker. Så lenge som han får i seg noe håper og tror jeg at det går greit. Så får det bare være at dette "noe" er velling og smoothier

Her har det altså absolutt ikke gått slik som vi hadde planlagt at det skulle gå når det kommer til kosthold ...

Emma var stuck på 10 kilo i over et halvt år Sikkert på grunn av sykdom. Strakk seg jo i lengden da. Men nå har hun lagt på seg 3 kilo i en alvorlig feil. De regulerer det nok godt selv, når ting ligger til rette for det. Vanskelig å ikke bekymre seg, men.

Feila har dere hvertfall ikke. Mat skal de ha i seg og da får det være det samme hva det er, i slike tilfeller..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat