Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-04, 22:47   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg har tenkt litt på et slags gull-medlemskap i forbindelse med den varslede 1000-klubben Men slikt tar litt tid...

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.

--

Jeg planlegger å legge alle bidragsytende medlemmer til i en egen brukergruppe, slik at disse vil få tilgang til et forum med info om kostnader og arbeid som er involvert mm.

Tenker at dem som er støttemedlem får et ikon ved brukernavnet sitt, en stjerne eller noe Det blir en mulighet for å velge å være anonym også.

Tilleggstjenester som IMAP epost-konto / webmail med dittnavn@karbojunkie.com (Ekte e-post, ikke kunstig som hotmail, gmail, mfl.) vil også bli tilgjengelig for medlemmer med fler enn 500 innlegg, planlegger også en blogg funksjon der en kan få sin "hjemmeside" med adressen: mittnavn.karbojunkie.com for medlemmer med mer enn 1000 innlegg. Disse tilleggstjenestene vil også bli gjort tilgjengelige for støttemedlemmer - da uten innleggskrav.

Mer kommer, er kjempetakknemlig for alle som vil bidra! Alle monner drar!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 20:31. Årsak: Endret kontonummer, nevnt Vipps
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat