Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 19:06   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Enig med deg Kitt, barn som ikke har plager (sykdomer, kraftige) trenger ikke å leve på lavkarbo.

Jeg hadde ingen plager/sykdommer i barnehagen. Eller på barneskolen. Så begynte jeg å legge på meg på sein barneskolealder. Og fikk PCO da jeg kom i puberteten. Nå i dag veit jeg at det sannsynligvis kom av at jeg aldri tålte det vanlige norske kostholdet særlig godt selv om det var aldri så variert...
Basert på min erfaring sammen med familiens historie og gener vill jeg aldri vurdert å IKKE legge en lavkarbolinje i bunnen for barns kosthold. Nå har jeg ikke barn og trenger ikke bekymre meg for det, men jeg tror det kan være en god grunnmur senere. Det meste viser seg jo ikke før etter mange år.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat