Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-16, 19:54   #18
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppskrifter, lavkarbo!

Siden du ba om kommentarer til bloggen din, går jeg ut i fra at du tar i mot konstruktiv kritikk og en ganske innstendig oppfordring: jeg så at du har lagt ut artikler som rett og slett er klippet og limt fra andre nettsteder på bloggen din. Jeg så at du hadde skrevet at du hadde "lagret" dem på bloggen for din egen del, og fordi det kanskje kunne være av interesse for andre, men, altså, det kan man bare ikke gjøre. Å "lagre" noe og publisere det på sin egen blogg er å republisere andres åndsverk, og det er noe helt annet enn å kopiere en oppskrift. At det går frem hvor du har hentet det fra, hjelper ikke, det er plagiat.

Hvis du ikke har tillatelse fra forskning.no og klikk.no til å bruke deres journalistikk på din side, så må du nesten fjerne det der snarest. Det er ganske respektløst ovenfor publikasjonene og de som har forfattet artiklene, selv om du ikke mener det sånn, og det er ikke lovlig. I verste fall kan man vel få bot for sånt.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat