Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-14, 11:48   #18
Mingeling
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 11
Mingeling er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, skal på kafé, hva gjør jeg?

Takk som spør. Jeg gjorde litt "midt i mellom". Var ikke mye der jeg kunne spise som ikke var svindyrt. Kjøpte meg en muffins til 21 kr tror jeg og bare nippet til den sammen med et glass vann. Var meget lite jeg fikk i meg. Min venn så på meg slik jeg tenkte og jeg var nødt til å si noe. Men jeg klarte samtidig og berolige han med at alt var under kontroll, så da roet han seg og vi fikk en intens men hyggelig lunsj sammen .

Nå har jeg straks gått ned 6 kg på 3 uker og er fornøyd med det. Driver fremdeles med prøve-feile-metoden, men begynner å se hva jeg kan og ikke kan spise. F.eks fungerer det å spise litt brød til spesielle ting, og det betyr at jeg kan erstatte ris med litt brød. Det gjør det mye enklere å kutte risen. Men jeg driver også å tester ut litt lavkarbobrød, så mulig jeg havner på det likevel. I mellomtiden unner jeg meg brød der det er naturlig siden kroppen syns det er ok i små mengder. Nå skal det sies at jeg ikke dytter i meg hverken masse fett eller unødige kcal, men jeg er aldri sulten og dette fungerer for meg. Tror jeg har funnet min vei og har funnet ut når jeg kan ta sikte på å nå mitt mål.

Alt i alt veldig fornøyd med veien jeg har staket ut .

__________________
Jeg har funnet min egen vei som fungerer for meg. Nå går jeg rolig og pent nedover mens jeg bruker mine tre svangerskap som delmål på veien ned til hovedmålet .
Mingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo álá Mingeling Svar med sitat