Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 08:51   #20
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av tretoen, her.

hehe, tror du har ett godt poeng der Charlott... ble mye å svelge dette, men hovedessensen ser jeg er å få lest litt i bok og på linken over tillatte matvarer, spise mer grønnsaker og mindre protein og slutte når man er mett...

Jeg ser mange gode forslag om tillskudd og andre metoder, men jeg må vel gi'n Atkins'n en liten sjanse

Veldig enig i måten du tenker på! Finn èn kostholdsretning og følg den til du blir mer sikker. Spis når du er sulten og stopp når du er behagelig mett.

I begynnelsen spiste jeg nok til å fore en liten landsby, er ganske sprøtt å spise over 3000 kcal og allikvel gå ned i vekt Men moro

Etterhvert regulerte det seg og plutselig kunne jeg gå 6-8 timer på 2 kokte egg med smør, uten å i det hele tatt tenke på mat

Som andre her hr sagt, skaff deg boka og følg den til du blir sikker, så har du et bedre grunnlag for å forandre på ting.

Lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat