Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 02:00   #103
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alt du har ønsket å vite om ketose

Opprinnelig lagt inn av Sherider, her.

Begynnte på lavkarbodiett i går. Så dete er bare 2. dagen min på diett. Spennt på om jeg mister kilo når jeg kommer i ketose. Veide 77 kg i går morges, og målet er å veie 62 kg. Så mange kilo å ta av med andre ord. Men er bestemt på å pine meg gjennom sulten. Hvor mange kalorier anbefaler dere å spise per dag.? Jeg holder meg helt vekke fra karbohydrater. Spiser vel maks 1500 kal hver dag. Hvor lang tid tar det å komme i ketose?

Vi teller ikke kalorier i det hele tatt i begynnelsen. Det tar normalt 2-4dager å komme i målbar ketose. Det er ikke nødvendig å ligge på null karber. Ca 15 holder i massevis!

Du skal heller ikke oppleve å være mye sulten. På lavkarbo skal du spise deg passe mett på riktig mat hver gang du er sulten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat