Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-12, 22:58   #66
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustprat 30+

Opprinnelig lagt inn av Kroll, her.

Ja, dette fadderstyret tar helt av, også her i Oslo og det virker som om fadderuka er en liten gjentagelse av russetiden, for noen! Rølp, fylla og veldig lite sjarmerende! Folk mister helt hemningen og oppfører seg på en måte de aldri ville gjort, om det ikke hadde vært fadderuke! Jaja, man kan ikke irritere seg for mye, da blir man bare bitter og grinete. Hehe.
Jeg begynner på skolen igjen på torsdag og vi skal jo også ha fadderuke, men velger å tro at skolen min er flinkere til å temme disse ville fadderbarna:P Selv om jeg ser på det med litt skulende øyne og litt stive skuldre skal det bli, som du sier Anarko, litt deilig å komme i gang med en rutine igjen. Skole er ikke bare kjipt, syntes nå jeg!

Jeg var med på en av aktivitetene i fadderuka i Stavanger, og selv om folk ble litt fulle, så syns jeg egentlig de oppførte seg ganske så fint. De var i allefall ikke frekke eller slemme mot noen! De ville bare ha det morro, og det er greit. Jeg følte meg imidlertidig hauggammel den kvelden selv om det var veldig koselig i starten. Når klokken ble 22 hadde jeg vært våken lenge, og ville hjem til litt mat og en god seng :P Så det ble med den ene kvelden for meg, men opplevelsen var likevel kjekk å få med seg. Når det gjelder fadderuke vs. russetid så er jeg ikke helt sikker på hva som er verst.. Fadderuken er kortere, men involverer så mange flere virker det som.. når jeg sitter her og kritiserer føler jeg meg i hvertfall hauggammel :P hah! Men sånn er det vel å bli eldre og roligere? Må prøve å ikke glemme at jeg har vært yngre og galnere jeg og.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat