Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-04, 09:43   #4
Atkinstilhenger
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 54
Innlegg: 7
Atkinstilhenger er på en erverdig vei

Atkins vs Lindberg

Jeg brukte å følge Lindberg, spiste bønner og linser og boksevis med cottage cheese - holdt på i måned etter måned, og gikk ikke ned et gram. Byttet til Atkins, og etter ca to måneder nådde jeg matchvekt, 7 kg under den jeg startet på.

Nå har jeg tenkt å leve etter vedlikeholdsfasen hos Atkins, og den minner en god del om Lindberg. Lindberg sier jo også at hvis du er normalvektig, vil du ikke gå ned på hans kosthold. Jeg var ikke overvektig, og er ganske ømfintlig for karbohydrater, og dermed fikk jeg ingen vektnedgang så lenge jeg holdt meg til Lindberg.

Så jeg tipper at hvis forbrenningen din ikke er altfor sensitiv, eller hvis du har litt å ta av, så kan Lindberg gjøre susen. Men jeg har mer tro på Atkins hvis du vil ned uansett...

To måneder gjør mye fra og til, og det er ikke fryktelig lenge å avstå fra bær og fiberrik, når du tenker på at du kan nå, og så holde denne vekten. Siden du føler at du står stille for tiden, og er delvis i ketose, vil jeg ikke tro at Lindberg gjør susen når det gjelder å gå ned i vekt for deg. Men si fra hvis jeg tar feil!

Atkinstilhenger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tidligere Lindberg, nå Atkins Svar med sitat