Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 01:52   #65
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Har du (lavkarbo)blogg?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

har du lov å legge ut bilder og sånn som er andre sine uten å spørre dem da egentlig? Fin tanke å samle sånt, men litt merkelig å stjele andres bilder for å lage en egen blogg..

Egentlig så startet det hele for min egen del, da jeg er elendig til å være kreativ på lavkarbo, og da hjelper det med oppskrifter og bilder. Men så bare bygde det seg ut hele tiden, og plutselig var det over 100 oppskrifter, og mange liker så godt at man deler med seg..

Som sagt, har nevnt både her og på bloggen at det ikke er mitt, og er det noen som ikke vil ha matbildet sitt ute så regner jeg med de gir beskjed. Og om noen ønsker referanse til sin blogg/navn, så er det selvfølgelig ok. Har nå referert i alle innlegg til eier av bilde/oppskrift, på alle jeg klarte å grave frem eller husket

Hovedgrunnen til at det ble til en blogg, er fordi jeg ikke kan sjekke ut oppskriftene mine når jeg er på jobb! På nett så har jeg tilgang til dem uansett hvor, spesielt når jeg er på butikken og trenger ingrediensene + blogg.no er gratis domene ^^

Er ment for å inspirere hverandre, ikke stjele, på noen måte

__________________



Sist redigert av scartz : 04-12-10 kl 03:39.
scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat