Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-14, 11:37   #131
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Så deilig, Vibeke!
Jeg står og stamper på de samme hundregrammene, i enden av sekstisekstallet, eller så vidt over sekstisju. Det er ingen krise, men jeg kjenner på kroppen at jeg fint kan gå ned mer, det er fortsatt nok å ta av på mage- og ryggregionen. Men samtidig prøver jeg å nyte det faktum at jeg er slank. Kjenner at jeg enda ikke er vant til disse fremmede, normale tallene, for jeg snur det stadig i forbifarten fra "sekstisju" til "søttiseks" i hodet mitt.

Jeg har uansett latt meg overtale av ei venninne til å bli med på hotyoga fra høsten av. Kanskje det bare er noe sånt som skal til?! Jeg er jo i bunn og grunn en lat sofagris. (Som dog imponerte alle i går med å kunne legge hele håndflatene på gulvet med strake bein. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat