Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 13:26   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

hehe ja jeg leste tråden jeg også. blir i grunnen litt sjokkert over hva folk kan få seg til å gi ungene sine,og at de mener vi andre er overhysteriske

jeg vil heller ikke gi Camilla snop. Hva er vitsen egentlig? klart hun skal få litt kos dersom hun er i barneselskap eller feks på julaften, men jeg vil helst ha det mest mulig "naturlig". altså mørk sjokolade (det beste er å lære dem til den smaken tidlig, da liker de den jo), nøtter (kommer an på hvor gamle de er), frukt (barn elsker jo oppskåret frukt).

et tips er feks banan (høy GI men men) med smeltet mørk sjokolade på. sett den på en pinne (en halv banan). kan jo fryses som is også.

apropo is, det går jo an å lage iskrem av yoghjurt naturell og frukt, eller fløte, stevia og egg + litt mørk hakket sjokolade (det har jeg laget før, det er sinnsykt godt).

hva med nøtter egentlig? de kan jo sette dem i halsen dersom de er under 3 år, men nøtter er jo svært sunt da. er det en måte å få det i dem på, når de er under 3 år? så du Lise hadde et tips om å hakke dem og trille dem til kuler?

har ei venninne som siden ungen hennes var 6 mndr, har gitt henne allslags dritt. cola, sjokolade, is, osv osv. jeg blir helt matt....

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat