Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 22:15   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Magiske kropper, og magiske tall

Du sier mye fornuftig Pål.

Men har du noensinne prøvd å slanke av deg 50kg?

Jeg kan av min egen erfaring si at for meg funka ikke lavkarbo før jeg fikk noen bøker og fikk lest meg opp på ting. Og tro meg, jeg prøvde i månedsvis uten at noe skjedde.

Og jeg måtte også ned i karber, fordi jeg som har ME og er så sliten at jeg ikke orker mere enn hus og hjem og knappast det i blandt, ikke kunne spise så mye som 20 g karbohydrat i døgnet. Man skal IKKE se seg blindt på et tall og få panikk om man kommer et eller 3 gram over en fastsatt grense, men min grense er så himla lav, at jeg må leve nesten karbofritt for å gå ned i vekt. Jeg driter egentlig i hva vitenskapen sier, bare jeg går ned i vekt.

Flott at du mener jeg kan spise mere enn 20g karbohydrat om dagen og gå ned i vekt, men kroppen min mener ikke det dessverre.

Jeg har heller ikke tro på et magisk tall som gjelder alle, jeg mener vi alle er forskjellige og jeg strever ikke ute etter å være i ketose, jeg strever for å gå ned i vekt, og har nå funnet min vei å gå.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat