Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-12, 07:21   #34
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Vegard L, her.

Er inntaket høyere enn forbruket, så vil du gå opp i vekt uavhengig av hva du har spist. Det folk ikke ser ut til å forstå er at inntak og forbruk påvirker hverandre, og forbruket er mer enn bare trening.

Uansett hvor insulinresistent man er så legger man ikke på seg fettvev uten å være i energioverskudd. Kroppen kan ikke lage fett fra ingenting.

Ok, det er mulig du mener det, men det stemmer ikke for alle. Eller vil du påstå at en dame på 90kg som rir to hester pr dag, stelte dyr og annet gårdsarbeid og spiste 1600kalorier fortsatt spiser for mye. Dersom kaloriteorien stemmer 100%for insulinresistente, så burde ikke en aktiv kvinne i den vekta fortsette å øke i vekt( og JA alle mat ble bveid og telt). Det er slik jeg gikk opp alle mine kilo, jeg var aktiv, jeg spiste lite og fettfattig. Kaloriteorien sier jo at alle med den og den høyden og den og den vekta har det behovet for kalorier( basalforbrenning? Det tallet som man rgener med FØR man legger til trening, herdagssysler mm). Jeg har spist samme mat hele veien fra 64kg og opp til 137kg, og opp til noen og 100kg red jeg to hester hardt hver dag uansett vær.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat