Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-12, 00:27   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overvektige ektemenn

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Og ja, hvis gubben deres blir fornærmet når dere svarer enkelt "ja" eller "nei" på et enkelt ja/nei spørsmål fra han, så lurer jeg på hvorfor han i huleste spurte i det hele tatt?

Folk som i det hele tatt spør direkte spørsmål og bli fornærmet over å få et like direkte svar blir jeg ganske svett av. Jeg går jo ikke nødvendigvis inn for å være brutalt ærlig, men ærlig, ja.
Selvfølgelig finnes det generelle tendenser hos de respektive kjønnene, men for eget vedkommende tror jeg at man virkelig må vurdere hvert enkelt som individ, noen vil alltid vike for normen. "Dessverre" finnes det her ingen menn-er-enkle-dyr-dynamikk som jeg stadig leser om og faktisk lar meg litt avlede og forvirre av, for når alt kommer til alt er han i grunn akkurat like vanskelig og kompleks som meg, så vi har vel ikke noe forskjellig planet-komleks heller.
Jeg funderte vel mer over det at han faktisk genuint bekymrer seg over mine følelser over en liten mage, og når jeg tenker på det så er jeg egentlig glad for at jeg ikke var taktisk. Taktikk skal liksom ikke, etter min mening, høre hjemme i kjærlighetslivet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat