Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-12, 16:34   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Har sunnhet blitt en sykdom nå?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og jeg legger merke til at flere og flere trener såpass mye at de detter om. Noen av dem våkner ikke igjen. To spreke menn i bygda jeg kommer fra bare ramlet om og døde, henholdsvis på ski og sykkel. Så det å si at de som trener og spiser sunt ikke dør av hjerte/kar er en sannhet med modifikasjoner.

Samme erfaring, desverre! Telativt unge, spreke, friske menensker som faller om og dør av hjertetrøbbel på eller rett etter trening, 2 stk, en av hvert kjønn, i løpet av bare dager!

Dessuten er vel poenget at for noen blir jakten på sunnhet en besettelse som overtar livet deres. Det er ikke plass til venner, familie, jobb, studier etc fordi alt handler om det de mener er sunn mat og trening. Tvangslidelser har man alltid sett, men ikke av denne typen. Når jakten på det en TROR er sunt blir så altoppslukende at resten av livet blir satt på vent, da er det definitivt noe galt et sted!

En bekjent gikk fra samboer og barn og droppet alle venner for å ha mer tid til sin nye lidenskap, sykling! Det høres vel ikke så sunt ut det heller, eller?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat