Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-12, 14:28   #23
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Har sunnhet blitt en sykdom nå?

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Jeg så et innlegg her inne der en voksen bruker, som ikke vanligvis leser bloggen til fotballfrue, fortalte at hun hadde kjøpt hudpleieprodukter for flere tusen på grunn av et fristende innlegg hun hadde sett hos fotballfrua (et innlegg jeg så at var så og si ren reklame, dama er hardt sponset av nettbutikken som selger produktene). Hvor mye påvirkingskraft tror du da Ida Wulff, fotballfrue etc. har på 14-åringene som leser bloggene deres fast?

Var det meg? Jeg vet at jeg har skrevet det i alle fall. I så fall overtolker du det. Det var produkter jeg ikke hadde men som har tenkt på en stund at jeg skulle kjøpe (nattkrem, øyekrem og serum), jeg hadde gått rundt og tenkt en stund på at jeg ville ha noen skikkelige produkter og det var 1500 kr og dessuten har jeg råd til det. Ikke har jeg angret på kjøpet heller. Produktene er drøye og gode. Godt kjøp, takk til Fotballfrue. Men kjøpte ikke fra coverbrands da. Ooog det har blitt flere Ole Henriksen-produkter etterpå. Er så fornøyd med produktene at jeg skal gi dem i julegave også. Har OH-produkter til 1500 kr på vei i posten.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat