Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-12, 21:42   #16181
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Finnes det vanlige butikker som selger STORE regntøy eller utenpåklær? Mener da ikke 46 - 48 ... men gjerne 54-56 eller større. Skal gå an å bøye seg i og bevege seg i. Savner da jeg kunne bruke varmedressen min fra lofoten, den var varm og god, og vanntett og hadde super passfor, - akk ja, det er 55 kg siden det. Liker best å kunne prøve klærne før kjøp så jeg vet om de passer. Men må jeg bruke nettbutikk så må det være lett å returnere hvis det ikke passer.

Vi blir jo våte og kalde vi store også, og nå går vi jo den årstiden i vente.

Zizzi, XXL (stormberg sine), spar kjøp har hatt tror jeg. Smart club sin egne serie (north peak) er VELDIG store i str! Jeg bruker 50 i skjorter og kunne bruke regnjakke/allværsjakke som er INNSVINGT(!) i str 44.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF