Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-12, 13:29   #16187
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En annen ting man bør tenke på, er at det er naturlige variasjoner i kroppen også. I fjor sommer hadde jeg en sånn runddans med legen min. Først hadde jeg for lav folat. Så da måtte jeg komme inn i ferien og ta nye prøver. Da var folat grei, men d- vit for lav. Neste kontroll, alt vel. Og det uten at jeg hadde tatt et eneste tilskudd av den slags eller spiste noe spes.
Hos ernæringsfysiologen i august hadde jeg ALT for lav magnesium, enda jeg tar 600mg pr dag. Hun skjønte ingen ting.
Hos reumatolog 2 uker etter ble alle prøver tatt på nytt. Annet sykehus, må vite. Da var alle verdier helt perfekte og godt innenfor sine referanser.
Da jeg i januar fikk nyrestein, tok fastlegen nye prøver. Det meste fint, men for lav på natrium!
Skal ta nye prøver nå på mandag. Lurer på hva de finner/ikke finner denne gangen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)