Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-12, 20:32   #16197
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg skal til Nav for å snakke om omskolering siden jeg sannsynligvis ikke klarer å komme meg i full jobb igjen der jeg er nå. Hva ville dere ha gjort? Satset på noe som er i samme gate som det du har i fra før? Eller prøve noe helt nytt?

Sats på noe du vet du kan få jobb med, ellers vil ikke nav gi seg et eneste øre! Det må være noe du klarer/harforutsetninger for, som det er bruk for og som med sikkerhet vil gi deg jobb i andre enden!

Jeg tryglet og ba om litt etterutdanning slik at jeg kunne jobbe som sykepleier, men feks administrativt eller noe sånt, eller innen ernæring, det beste fra 2 verdner, men de mente at klarte jeg meg ikke med min sykepleierutdannelse fikk det bare være.... Dessuten var jeg for syk til å jobbe, da var jeg også for syk til å ta mer utdannelse!
Så i sted for å spandere 150 000,- ekstra på meg over 3 år, vil de ha meg 100% varig uføretrygdet!
Massemasse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)