Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 13:24   #17
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Leve uten sjokolade..

Opprinnelig lagt inn av *NuNu*, her.

Vet ikke... er alltid i ketose uansett... muligens jeg bare tåler en god del mer karbs før jeg detter ut av ketose Har klødd meg i hode mang en gang over dette... enda "verre" er det at de dagene jeg har spist mest sjokolade har resultert i større jafs på vekta i riktig retning dagen etterpå... er en smule forvirret over dette selv, men klager jo ikke akkurat

Forøvrig så er jeg heldig å ikke ha opplevd noen andre partystoppere heller, verken melkeprodukter, nøtter, pepsi max etc. Rar kropp kanskje.. føler jo "alle" har ett eller annet som ødelegger...

Er ikke så fryktelig rart.. Ketolyse anbefaler ca. 15g karbohydrat per dag, og de fleste kan innta i allefall det dobbelte av dette og fortsatt få utslag på stixen.

At du ser vekta hoppe i riktig rettning etter ei halv plate sukkerfri sjokolade kan vel kanskje tenkes å ha noe med den kunstige søtningen å gjøre..? Maltitol som mange av disse produktene inneholder virker avførende i store mengder. Hva som utgjør "store mengder" (og "avførende" for den sags skyld) varierer fra person til person.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat