Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-06, 20:14   #28
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Jeg var inne på vektklubb.no nå og skrev inn feil tall (høyde: 180 og 70 kg) og fikk en BMI på 21,6. Da sto det som konklusjon:

"Du er normalvektig - Vektklubb.no hjelper deg å holde vekten!"

Så VG vil gjerne at jeg melder meg inn uansett bare for å "passe på meg" så jeg ikke "plutselig" blir overvektig, så de får litt extra penger..?


Og det er jo veldig klart at de pøser på med artikler nå (særlig nå rundt juletider når "alle" har lyst til å gå ned i vekt) som sier alt mulig feil om lavkarbo så alle som leser dem velger Dagbladet eller VG sitt opplegg istedet. Begge har jo "gratis" reklameplass også så det har vi sett nok av både på nett og i avis så flest mulig melder seg på. Greit at de vil tjene penger men de feilinformerer veldig mye da.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon

Sist redigert av donjuanwannabe : 05-01-06 kl 20:27.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat