Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 19:20   #3
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Blir det ikke mørkt? Skal du ha lyse vegger rundt, og har godt lys fra vindu - og evt downlights/spots og/eller lysrør kan jo dette bli dritlekkert Du kan jo variere med gardiner i sterkere farger, duker, kjøkkenhåndduker osv. Du kan også ha en skarp kontrastfarge på bakveggen, enten med flis, eller male veggen og sette opp pleksiglass foran. (DA kan du bare skru av pleksiglasset og male om du ønsker forandring )

Ja, jeg har bestemt meg for å ha blå som farge på kjøkken. Så jeg hadde lyst på knallblåe fliser bak på veggen og knallblå detaljer rundtforbi. Og det er MYE lys som kommer inn med digert vindu, "baren" og åpningen ved siden av, så jeg tror jeg kan komme unna med svart. Lyse vegger rundt, ja. Og så blir det spotter i taket og lys mellom benkene også.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg er nok for alltid stor fan av eik... selv om jeg nå har valnøttbrunt laminatbenk. Synes den er så mørk og ehm - upersonlig *ler*

Huset er på Eik, så det hadde jo vært litt gøy med Eik også. Jeg tegnet en versjon med eikedører faktisk. Men jeg har veldig lyst på svart altså.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg ville ikke hatt overskap - det blir veldig overveldende og mørkt. HVIS du ønsker overskap - ville jeg hatt glassdører med lys i. Uten overskap åpnes hele rommet opp og du får ikke den store saken ovenifra hengede over Min mening da

Jeg hadde lyst på glass-skyvedører der. Men IKEA hadde ikke den svarte med glassdører, og så hadde de bare doble skyvedører. Jeg må litt mer i tenkeboksen for å finne ut om jeg vil ha de overskapene eller ikke altså... Det hadde vært greit å kunne ta ut glass og sånt fra stuesiden...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Mulig jeg tar feil, men er det ikke hull på innsiden bakerst i skapet - lik foran slik at du kan skru i dører? Uansett kan du lage slike hull selv, jeg måtte justere høyden på dører på ikea-skap en gang og lage slike store hull i døra fordi det var for lavt under taket og det fungerte helt fint.

Dama som tegnet sa at skapene ikke er laget for at baksiden skal vises. Man ser sponplatene og det ville visst ikke bli fint uansett hva man gjorde. Jeg spurte om det ikke gikk an å male, men hun sa fortsatt at det ikke ville bli fint.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg har sikkert flere kommentarer etterhvert - men sliter så j... med bihulebetennelse på snart 8 uka så jeg venter bare på at det skal bli sent nok til å legge seg - har vært hjemme en uke igjen - så må karre meg på jobb imorgen og se hvordan det går

Kult med renovasjonsprosjekt da - utifra engasjementet ditt på forumet ser du ut til å være en handlekraftig kvinne

Stakkars. Bihulebetennelse er noe herk. Har vært plaget med det i mange år jeg også. Men etter jeg fikk meg nesehorn og skyllet nesa i saltvannsløsning med en gang jeg merket antydning til bihulebetennelse så forsvinner de så fort som bare det. Lurer forresten på om min andre bihulebetennelse for vinteren er på vei. God bedring til deg!

Handlekraftig til tider, men langt fra alltid... Jeg er skippertaksmenneske og prokrastinator.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat