Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 10:29   #47
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

Så bra at furunkolosen er borte! Synd at ikke magen hans har ordnet seg…disse dyrene våre, en blir jo så glad i dem og vil at de skal ha det bra.

Jeg har kjøpt den varianten som er 100% storfevom og kommer til å blande inn kokt brokkoli og litt ris i en periode. Den står på nettsiden til Vom og Hundemat AS at dette ikke kan brukes som fullfór over lengre perioder, så det blir bare i en innkjøringsfase for å se.

Hunden min har feilt alt som tenkes kan i de årene hun har levd, urinveisinfeksjoner, lungebetennelse, ørebetennelse, konstant kløe diverse steder på kroppen, hun har husstøvmiddallergi, tette tårekanaler, hun har hatt øyeoperasjon på begge øynene og har middels HD på den ene siden. Vi fikk til og med satt inn en gullstift i et akupunkturpunkt på høyre side bak, siden hun hadde problemer pga av HD’n. Vi dro til en veterinær som heter Are Thoresen nede i Vestfold da hun var rundt to år, og siden har hun ikke haltet!

Men magen har heldigvis vært i orden 99% av tiden...

Siden hun fikk diagnosen lymfekreft i september 2008 har vi ikke hatt ett eneste besøk hos veterinæren! Hun er i storform! Men kløen er der fortsatt, så jeg tenkte jeg skulle forsøke med dette nye foret en stund. Er egentlig kjempespent på hvordan det vil fungere!

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat