Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-08, 23:10   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri lavkarbo

Du, hva er bodtypen din? Kanskje du skal ta noen tips fra noen av blodtypediettene, og sy sammen med Lindberg? Det kan jo faktisk hende at blodtypen din sier at melkeprodukter ikke er det rette for deg

Klarer ikke å huske hva min egen er, så jeg skal sjekke med legen min på tirsdag. Skal også prøve en måned eller to med meieriproduktfritt selv. Jeg har ikke noen fysiske plager av å spise det, har prøvd med og uten, uten at det har påvirket allmennformen, men det kan hende at det forsinker andre prosesser i kroppen (som å bli kvitt siste donten av kg). Jeg prøvde i tre uker uten, og vet ikke om det er nok.
For deg kan det være essensielt å være uten.
Jeg synes du bør gi det et par måneder, og dersom du blir bedre så kan du kanskje innføre en og en, hver for seg av de forskjellige meieriproduktene du pleide å spise, for å se hvilke du tåler og ikke
Jeg heier på deg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat