Tråd: -At du tør!?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 20:38   #22
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: -At du tør!?

Jeg tolker intensiteten i debatten nå som stadig økende desperasjon fra alle som hsr noe å forsvare og føler at argumentene skrumper inn (fikk mentalt bilde av isbjørn på lite isflak her..) Bare tenk - når man har fått status og skryt fordi man var flink til ernæring i alle år, og så fungerer ikke argumentene like godt lenger. Da er responsen gjerne høyere stemmeleie og røde ansikter..

Så hissigheten de siste ukene er egentlig et godt tegn, tenker jeg.

For det blir stadig flere som forteller om de gode erfaringene med kosthold - og flere som får se hva det _egentlig_ handler om.

Og - slikt vinner faktisk frem til slutt. Media har ikke såå mye makt, og folk tenker selv.

Ett eksempel: partiveksten Carl I Hagen fikk til
(og nb: dette er et kjent medieeksempel, ikke ment som politisk kommentar)

Svæært få journalister støtter FrP, viser tallrike studier. Hagen har fått svært mye _kritisk_ omtale i mange år. Likevel fikk partiet flere velgere. Selv om overskriftene var negative, så ble Hagens synspunkter likevel formidlet, og fant frem til sitt publikum.

Så mens mange tror at alle tar avisoverskrifter for god fisk, så er ikke det helt riktig.

Så tror vi skal være glade for at endelig "alle" får høre om lavkarbo. Det fenger interesse, og kunnskapen vil vokse. Blir man nysgjerrig nok så søker man informasjonen, som jo fins på steder som dette supre forumet!

Og mange her inne har også kommet med glimrende råd til "mediestrategi" :-) : snakke om ekte mat, om helse og livsstil, og vekttap som bonus, og være gode forbilder uten å misjonere med annet enn lekre matpakker og info til de som er nysgjerrige.

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat