Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 14:22   #126
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den forrige fastlegen min klarte faktisk å si (den røya!) Lavt stoffskifte er så sjeldent at det er nesten usannsynlig å ha det, det er bare en unnskyldning for folk som ikke går ned i vekt! Underfortsått: Ikk gidder å slanke seg... )
Så jeg tviler ikke på at det finnes flere som henne der ute... Heldigivs har jeg funnet en som på eget initiativ i går sa at vi måtte sjekke stoffskiftet siden det var et år siden sist. Holdt på å dette av stolen jeg!

Så ikke gi deg Abbe, kan hende du har fått en av de forutintatte

Ja, han er ikke vond å be når det gjelder å ta blodprøver. Det er det jeg liker med han (til forklaring har jeg og Carisma sammen lege ), at han er utførlig og går i bunnen av ting, og stoler på at pasienten kjenner seg selv også.

Jeg kan også melde om at yogaen jeg bedriver hver dag føles litt annerledes. Det er veldig opp og ned hvor godt det føles, men de siste par dagene har jeg merket én stor forskjell. Jeg er ikke fullstendig kraftløs i armene i et par timer etterpå. Klart, det kan være at jeg har blitt sterkere, men nå trener jeg bare femten minutter om dagen, forsåvidt. Men det er ikke lenger sånn at jeg knapt kan holde i et glass eller løfte armene. Jeg tok også det som et tegn på generell muskelsvakhet, men det endret seg så fort, på et par dager bare. Jeg har trent yoga i seks år, men det er lenge siden jeg har vært så konsekvent over lengre tid, og har nå trent sammenhengende i over tre uker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat