Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 16:08   #138
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Nå må jeg fortelle om et par litt sprø ting:
Jeg var temmelig fyllesjuk i går, i tillegg til at jeg har vært forkjøla, og klarte for første gang siden jeg begynte med kelp å glemme å ta kosttilskuddene mine.
I morgest følte jeg meg etterhvert ganske utafor, og så begynte stikkene igjen. Under brystet, i sidene, i brystet og i mellomgulvet. Nå som det har vært borte i halvannen uke så skjønte jeg virkelig nå hvor plagsomt det er. Jeg har hatt det så lenge at det har blitt en som bakgrunnsstøy, og normalen for meg liksom. Formen er nok også litt påvirka av omstendighetene, men akkurat den utaforheten og den stikkinga er noe annet. Nå, kanskje fire timer senere er de redusert til bare litt sånn øm prikking.

En annen morsom ting, som jeg muligens har nevnt, er at håret mitt har blitt mindre fett de siste dagene . Og jeg sverger på at det vokser enda mer i hodebunnen min

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat