Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 22:11   #14
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Bli i ketose eller ikke på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Svadadama, her.

Du er like mye i ketose om stixen er lys altså. Det er mange ting som påvirker hvor mørk stixen er, f.eks. hvor mye du drikker, det at stixen er mørkere kan være et tegn på at man har drukket lite. Altså man er ikke i noe sterkere ketose enn om den er lys.

Se der, ja. Man lærer noe nytt hver dag. Jeg trodde at jo mørkere stixene var jo bedre var det. Men så feil kan man ta.

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.


Føler ikke 17. mai er noen grunn til å droppe av dietten. Det er bare en mandag tross alt, med mindre du selv velger å bruke datoen som unnskyldning.

Men så var det min tilnærming til dette da. Jeg er ikke på diett. Så med din tilnærming må jeg da gi avkall på dette for all fremtid. Det ønsker jeg ikke. Den nye livsstilen skal være med på å gjøre meg i stand til å nyte livet som tynn(ere) og det å kose seg med "feil" mat til fest og morro er en del av det å nyte livet. Jeg må bare være sparsommelig med hva jeg kaller "fest og morro".

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Er du i ketose så er du i ketose, så sier legene og spesialistene i allefall! Har ingenting å si hvor mye utslag du har, er stixen mørk betyr det vel heller at man bør drikke mer. Merkelig "unnskyldning" det der også. :P Om trening hadde hatt noe å si hadde vel heller trening gjort stixen lysere da trening hadde brent opp ketoner og gjort overskuddet i urinen mindre?

Dette er selvsagt logisk. Jeg er forholdsvis grønn på dette så nå har jeg notert ny informasjon bak øret.

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat